Szafy aktowe metalowe (2 produkty)
Szerokość (cm) | 90 |
---|---|
Głębokość (cm) | 40 |
Wysokość (cm) | 140 |
Szerokość (cm) | 90 |
---|---|
Głębokość (cm) | 40 |
Wysokość (cm) | 185 |
Mamy więcej, skontaktuj się!
Szafy aktowe – idealne wyposażenie każdego biura
Podstawowym elementem wyposażenia każdej firmy czy biura są metalowe szafy aktowe. Przeznaczenie takich mebli jest różne, w zależności od potrzeb firmy i jej pracowników. Szafy aktowe mogą służyć do przechowywania akt i różnego rodzaju dokumentów.
Tradycyjne szafy, w biurze dość szybko mogą stracić swój estetyczny wygląd i narażone są na uszkodzenia. Dlatego w naszej ofercie znajdziesz metalowe szafy biurowe, które nigdy nie zawiodą Twoich oczekiwań.
Szafa aktowa metalowa na dokumenty wygląda jak klasyczna, zamykana szafa. Doskonale sprawdzi się podczas przechowywania dokumentów, które zawsze muszą być pod ręką. Zamykane, metalowe drzwi uchronią je przed kurzem oraz działaniem promieni słonecznych, a także przed dostępem nieuprawnionych osób.
W każdym zakładzie pracy przetwarzane są dane wielu osób. W związku z tym konieczne jest ich prawidłowe zabezpieczenie, by spełnić wymogi prawne w tym zakresie.
Zastosowanie metalowych szaf na dokumenty?
Odpowiednie, a przede wszystkim bezpieczne przechowywanie dokumentów jest konieczne w bardzo wielu branżach. Prawidłowa archiwizacja ułatwia oraz usprawnia codzienną pracę. Istotne jest także, aby informacje zawarte w dokumentach nie wpadły w niepowołane ręce oraz nie uległy zniszczeniu.
Profesjonalna szafa aktowa na dokumenty to mebel, który powinien znaleźć się wszędzie tam, gdzie pojawiają się: umowy, faktury, akta osobowe, dokumenty, karty zdrowia, dokumenty prawne itp. Precyzyjne dopasowanie umeblowania w przestrzeni biurowej jest podstawą jego prawidłowego funkcjonowania. Jeśli wybierzesz odpowiednią szafę aktową na dokumenty, nie musisz się obawiać o nieporządek w aktach i innych ważnych dokumentach. Ponadto przez długie lata będą one zabezpieczone przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
Metalowe szafy aktowe najlepiej sprawdzą się w: działach księgowości i personalnych (HR), przedsiębiorstwach produkcyjnych, sekretariatach, dziekanatach, spółdzielniach i wspólnotach mieszkaniowych, gabinetach lekarskich i salonach kosmetycznych, firmach logistycznych, biurach rachunkowych czy kancelariach.