Zwrot towaru
Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje wyłącznie konsumentom.
Masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki – bez podania przyczyny.
Koszt zwrotu pokrywa KUPUJĄCY.
Wystarczy, że poinformujesz nas o swojej decyzji i odeślesz towar w stanie nienaruszonym, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.
Mamy prawo odmówić przyjęcia zwracanego towaru, którego stan wskazuje na użytkowanie, posiada mechaniczne uszkodzenia.
Aby dokonać zwrotu wypełnij formularz lub wyślij e-mail ([email protected]) zawierający:
-
- imię, nazwisko;
- nazwa firmy, NIP;
- nr telefonu, adres e-mail;
- nr zamówienia, faktury;
- nr konta konta bankowego – w przypadku płatności “za pobraniem”;
- nazwa towaru;
- opcjonalnie – powód zwrotu towaru.
Nadaj przesyłkę na adres:
MegaMarket S.A.
Strefowa 15
39-442 Chmielów
Do paczki koniecznie dołącz dowód zakupu (faktura) lub nr zamówienia, który znajdziesz w mailach potwierdzających złożenie zamówienia. Brak tych danych uniemożliwia identyfikację zawracającego i rozpatrzenie zwrotu.
Zapakuj towar tak, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
Zwrot środków
Po pozytywnej weryfikacji przesyłki zwrócimy należność w ciągu 14 dni w ten sam sposób, w jaki dokonana została płatność (z wyjątkiem opcji “za pobraniem”, gdzie zwrot następuje na wskazany nr rachunku bankowego).
Odstąpienie od umowy przez Firmę
- Klient, który nie jest Konsumentem może tylko i wyłącznie za zgodą i na warunkach określonych przez Sprzedawcę dokonać zwrotu/wymiany dostarczonego towaru.