Zwrot towaru
Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje wyłącznie konsumentom.
Masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki – bez podania przyczyny.
Koszt zwrotu pokrywa KUPUJĄCY.
Wystarczy, że poinformujesz nas o swojej decyzji i odeślesz towar w stanie nienaruszonym, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.
Mamy prawo odmówić przyjęcia zwracanego towaru, którego stan wskazuje na użytkowanie, posiada mechaniczne uszkodzenia.
Aby dokonać zwrotu wypełnij formularz lub wyślij e-mail ([email protected]) zawierający:
-
- imię, nazwisko;
- nazwa firmy, NIP;
- nr telefonu, adres e-mail;
- nr zamówienia, faktury;
- nr konta konta bankowego – w przypadku płatności “za pobraniem”;
- nazwa towaru;
- opcjonalnie – powód zwrotu towaru.
Nadaj przesyłkę na adres:
MegaMarket S.A.
Strefowa 15
39-442 Chmielów
Do paczki koniecznie dołącz dowód zakupu (faktura) lub nr zamówienia, który znajdziesz w mailach potwierdzających złożenie zamówienia. Brak tych danych uniemożliwia identyfikację zawracającego i rozpatrzenie zwrotu.
Zapakuj towar tak, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
Zwrot środków
Po pozytywnej weryfikacji przesyłki zwrócimy należność w ciągu 14 dni w ten sam sposób, w jaki dokonana została płatność (z wyjątkiem opcji “za pobraniem”, gdzie zwrot następuje na wskazany nr rachunku bankowego).
Odstąpienie od umowy przez Firmę
- Klient, który nie jest Konsumentem może tylko i wyłącznie za zgodą i na warunkach określonych przez Sprzedawcę dokonać zwrotu/wymiany dostarczonego towaru.
Formularz kontaktowy
Kto ma prawo do zwrotu towaru?
Prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru przysługuje wyłącznie konsumentom (osobom fizycznym dokonującym zakupu niezwiązanego bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową)
Kto pokrywa koszty zwrotu?
Koszty zwrotu ponosi kupujący.
Jakie warunki musi spełniać zwracany towar?
- Towar musi być w stanie nienaruszonym, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.
- Nie może nosić śladów użytkowania ani posiadać uszkodzeń mechanicznych – w takim przypadku sprzedawca może odmówić przyjęcia zwrotu.
- Zapakuj towar solidnie, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
Jak zgłosić zwrot?
Wypełnij formularz zwrotu lub prześlij e-mail na adres [email protected], podając:
- imię, nazwisko,
- nazwę firmy i NIP (jeśli dotyczy),
- numer telefonu i adres e-mail,
- numer zamówienia lub faktury,
- numer konta bankowego (tylko w przypadku płatności „za pobraniem”),
- nazwę towaru,
- opcjonalnie powód zwrotu.
Na jaki adres odesłać zwracany towar?
MegaMarket S.A.
ul. Strefowa 15
39-442 Chmielów
Czy muszę dołączyć jakieś dokumenty do przesyłki?
Tak – koniecznie dołącz dowód zakupu (fakturę) lub numer zamówienia. Brak tych danych uniemożliwia identyfikację przesyłki i rozpatrzenie zwrotu.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Po pozytywnej weryfikacji przesyłki zwrócimy należność w ciągu 14 dni w ten sam sposób, w jaki dokonana została płatność (z wyjątkiem opcji “za pobraniem”, gdzie zwrot następuje na wskazany nr rachunku bankowego).
Ile mam czasu na zwrot towaru?
Możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki – bez podania przyczyny.