Serwis i reklamacje
Reklamacja transportowa
- Przy odbiorze przesyłki widzisz, że opakowanie jest uszkodzone.
Jeśli zauważysz uszkodzenia opakowania, spisz z kurierem protokół szkody. Kurier nie może odmówić spisania protokołu szkody jeśli stan opakowania zewnętrznego wskazuje na uszkodzenie. Zalecamy wykonanie kilku zdjęć uszkodzenia.
Odpowiedzialność za ustalenie stanu opakowania w trakcie dostawy leży po stronie Odbiorcy.
Jeżeli stwierdzisz, że uszkodzenie opakowania mogło spowodować uszkodzenie zawartości, masz prawo odmówić przyjęcia przesyłki.
W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki, skontaktuj się z nami poprzez:
formularz lub wyślij e-mail ([email protected]) zawierający:
-
- imię, nazwisko;
- nazwa firmy, NIP;
- nr telefonu, adres e-mail;
- nr zamówienia, faktury;
- nr konta konta bankowego – w przypadku płatności “za pobraniem”;
- nazwa towaru;
- powód odmowy przyjęcia przesyłki;
- (opcjonalnie) zdjęcia dokumentujące uszkodzenia przesyłki.
- Uszkodzenie towaru przy nieuszkodzonym opakowaniu.
Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki okaże się, że produkt jest uszkodzony, mimo że opakowanie nie wykazywało widocznych śladów uszkodzenia, skontaktuj się z nami poprzez:
formularz lub wyślij e-mail ([email protected]) zawierający:
-
- imię, nazwisko;
- nazwa firmy, NIP;
- nr telefonu, adres e-mail;
- nr zamówienia, faktury;
- nr konta konta bankowego – w przypadku płatności “za pobraniem”;
- nazwa towaru;
- opis uszkodzenia;
- zdjęcia dokumentujące uszkodzenia towaru.
Przejmujemy na siebie wszystkie formalności związane z reklamacją przesyłki, w związku z tym otrzymasz od nas “Oświadczenie o przekazaniu uprawnień do reklamacji“, które umożliwi nam samodzielne dochodzenie roszczeń od przewoźnika.
Reklamacja towaru
- Reklamacja towaru jest możliwa w przypadku:
- wady fizycznej produktu (uszkodzenie, nieprawidłowe działanie, brak elementów);
- niezgodności towaru z opisem lub zamówieniem;
- wady ujawnionej w trakcie użytkowania w okresie gwarancji.
Jeśli wystąpiła którakolwiek z powyższych sytuacji, skontaktuj się z nami za pomocą:
formularza lub wyślij e-mail ([email protected]) zawierający:
-
- imię, nazwisko;
- nazwa firmy, NIP;
- nr telefonu, adres e-mail;
- nr zamówienia, faktury;
- nr konta konta bankowego – w przypadku płatności “za pobraniem”;
- nazwa towaru;
- powód reklamacji;
- zdjęcia reklamowanego towaru.
Zwrot środków
Po pozytywnej weryfikacji przesyłki zwrócimy należność w ciągu 14 dni w ten sam sposób, w jaki dokonana została płatność (z wyjątkiem opcji “za pobraniem”, gdzie zwrot następuje na wskazany nr rachunku bankowego).