Serwis i reklamacje - MegaMarket

Serwis i reklamacje

Reklamacja transportowa

  • Przy odbiorze przesyłki widzisz, że opakowanie jest uszkodzone.

Jeśli zauważysz uszkodzenia opakowania, spisz z kurierem protokół szkody. Kurier nie może odmówić spisania protokołu szkody jeśli stan opakowania zewnętrznego wskazuje na uszkodzenie. Zalecamy wykonanie kilku zdjęć uszkodzenia.
Odpowiedzialność za ustalenie stanu opakowania w trakcie dostawy leży po stronie Odbiorcy.
Jeżeli stwierdzisz, że uszkodzenie opakowania mogło spowodować uszkodzenie zawartości, masz prawo odmówić przyjęcia przesyłki.
W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki, skontaktuj się z nami poprzez:
formularz lub wyślij e-mail ([email protected]) zawierający:

    • imię, nazwisko;
    • nazwa firmy, NIP;
    • nr telefonu, adres e-mail;
    • nr zamówienia, faktury;
    • nr konta konta bankowego – w przypadku płatności “za pobraniem”;
    • nazwa towaru;
    • powód odmowy przyjęcia przesyłki;
    • (opcjonalnie) zdjęcia dokumentujące uszkodzenia przesyłki.

 

  • Uszkodzenie towaru przy nieuszkodzonym opakowaniu.

Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki okaże się, że produkt jest uszkodzony, mimo że opakowanie nie wykazywało widocznych śladów uszkodzenia, skontaktuj się z nami poprzez:
formularz lub wyślij e-mail ([email protected]) zawierający:

    • imię, nazwisko;
    • nazwa firmy, NIP;
    • nr telefonu, adres e-mail;
    • nr zamówienia, faktury;
    • nr konta konta bankowego – w przypadku płatności “za pobraniem”;
    • nazwa towaru;
    • opis uszkodzenia;
    • zdjęcia dokumentujące uszkodzenia towaru.

Przejmujemy na siebie wszystkie formalności związane z reklamacją przesyłki, w związku z tym otrzymasz od nas “Oświadczenie o przekazaniu uprawnień do reklamacji“, które umożliwi nam samodzielne dochodzenie roszczeń od przewoźnika.

 

Reklamacja towaru

  • Reklamacja towaru jest możliwa w przypadku:
    • wady fizycznej produktu (uszkodzenie, nieprawidłowe działanie, brak elementów);
    • niezgodności towaru z opisem lub zamówieniem;
    • wady ujawnionej w trakcie użytkowania w okresie gwarancji.

Jeśli wystąpiła którakolwiek z powyższych sytuacji, skontaktuj się z nami za pomocą:
formularza lub wyślij e-mail ([email protected]) zawierający:

    • imię, nazwisko;
    • nazwa firmy, NIP;
    • nr telefonu, adres e-mail;
    • nr zamówienia, faktury;
    • nr konta konta bankowego – w przypadku płatności “za pobraniem”;
    • nazwa towaru;
    • powód reklamacji;
    • zdjęcia reklamowanego towaru.

Zwrot środków
Po pozytywnej weryfikacji przesyłki zwrócimy należność w ciągu 14 dni w ten sam sposób, w jaki dokonana została płatność (z wyjątkiem opcji “za pobraniem”, gdzie zwrot następuje na wskazany nr rachunku bankowego).

Formularz kontaktowy

    (*) Pole wymagane


    Podaj powód zwrotu lub reklamacji*


    Liczba pozostałych znaków 500

    Prześlij zdjęcia lub formularz zwrotu (dostępne formaty plików pdf, jpg, jpeg, png, doc, docx; max. rozmiar pliku 5MB).


    Component 23-svg
    x Witaj!
    Czy chcesz,
    żebyśmy oddzwonili do Ciebie ?
    Porównaj produkty