Koszty i formy dostawy
Koszt dostawy dla każdego produktu przedstawiony jest na karcie produktu:
Czas realizacji zamówienia składa się z dwóch etapów:
1. Czas przygotowania towaru do wysyłki
-
- Produkty nowe:
- zamówienia złożone i opłacone do godziny 10:00 są wysyłane tego samego dnia roboczego;
- zamówienia opłacone po godzinie 10:00 są wysyłane następnego dnia roboczego.
- Produkty używane:
- zamówienia złożone i opłacone do godziny 10:00 są wysyłane następnego dnia roboczego;
- zamówienia opłacone po godzinie 10:00 są wysyłane w ciągu 2 dni roboczych.
- Dla produktów oznaczonych informacją „Wysyłka do n dni roboczych” wysyłka następuje maksymalnie w ciągu n dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia.
- Produkty nowe:
2. Czas dostawy – uzależniony jest od firmy kurierskiej i zwykle wynosi 1–3 dni roboczych na terenie Polski. Przesyłki realizowane są przez zewnętrznego przewoźnika, na którego czas dostawy nie mamy bezpośredniego wpływu. Dostarczaniem zamówionych towarów zajmują się:
Warunki dostaw
- Dla przesyłek o wadze do 30 kg – przesyłki kurierskie dostarczane są bezpośrednio pod drzwi Klienta.
- Dla przesyłek o wadze powyżej 30 kg – kurier ma obowiązek zdjąć towar z pojazdu. Dalszy transport Klient jest zobowiązany zorganizować we własnym zakresie.
- W przypadku dostaw ciężkich regałów oraz towarów o nietypowych wymiarach (np. dostarczanych naczepą), rozładunek może wymagać użycia wózka widłowego lub innego sprzętu podnoszącego, którego firma spedycyjna nie zapewnia.
Klient jest zobowiązany do zorganizowania odpowiedniego sprzętu rozładunkowego we własnym zakresie.
UWAGA:
- Podanie błędnych lub niepełnych danych adresowych skutkuje wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
- Przekierowanie przesyłki na inny adres wydłuża czas dostawy o 1-2 dni robocze.
Dla zamówień z odbiorem osobistym
Po przygotowaniu zamówienia klient otrzymuje wiadomość e-mail z informacją, że towar jest gotowy do odbioru.
Odbiór osobisty możliwy jest w magazynie MegaMarket S.A., zlokalizowanym pod adresem:
Strefowa 15, 39-442 Chmielów
w dni robocze w godzinach 8:30–15:30.
FAQ
Gdzie znajdę informację o koszcie dostawy danego produktu?
Koszt dostawy widoczny jest na karcie każdego produktu, w sekcji „koszt transportu”.
Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?
- Produkty nowe:
- zamówienia złożone i opłacone do godziny 10:00 są wysyłane tego samego dnia roboczego;
- zamówienia opłacone po godzinie 10:00 są wysyłane następnego dnia roboczego.
- Produkty używane:
- zamówienia złożone i opłacone do godziny 10:00 są wysyłane następnego dnia roboczego;
- zamówienia opłacone po godzinie 10:00 są wysyłane w ciągu 2 dni roboczych.
- W przypadku produktów oznaczonych informacją „Wysyłka do n dni roboczych” oznacza to, że towar zostanie nadany najpóźniej w ciągu n dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia.
Jak długo trwa dostawa zamówienia?
Czas dostawy zależy od firmy kurierskiej i wynosi zazwyczaj 1–3 dni roboczych na terenie Polski.
Jakie firmy kurierskie realizują dostawy?
Współpracujemy z firmami: Rohlig Suus, InPost, AmbroExpress, Poczta Polska, DHL.
Dla przesyłek niestandardowych i gabarytowych wykorzystywana jest firma AmbroExpress.
Jak dostarczane są cięższe przesyłki?
- Do 30 kg – dostawa bezpośrednio pod drzwi Klienta.
- Powyżej 30 kg – kurier ma obowiązek zdjąć towar z pojazdu, dalszy transport należy zorganizować samodzielnie.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak. Po przygotowaniu zamówienia otrzymasz e-mail z informacją o gotowości do odbioru.
Odbiór możliwy jest w magazynie MegaMarket S.A.
Strefowa 15
39-442 Chmielów
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30–15:30.
Co może wydłużyć czas dostawy?
- Podanie niepełnych lub błędnych danych adresowych.
- Przekierowanie przesyłki na inny adres – może wydłużyć czas dostawy o 1–2 dni robocze.
Czy towar wnoszony jest do pomieszczenia?
W przypadku standardowych zamówień złożonych za pośrednictwem naszej strony internetowej usługa wniesienia towaru nie jest uwzględniona. Obowiązują poniższe zasady dostawy:
- Przesyłki do 30 kg kurier dostarcza bezpośrednio pod drzwi Klienta.
- Przesyłki powyżej 30 kg – kurier zobowiązany jest do rozładunku towaru z pojazdu, jednak jego wniesienie do lokalu pozostaje po stronie Klienta.
Istnieje możliwość skorzystania z usługi wniesienia za dodatkową opłatą – warunki takiej usługi ustalane są indywidualnie.
Czy realizujecie dostawy za granicę?
Tak, istnieje taka możliwość – prosimy o kontakt w celu przygotowania indywidualnej wyceny.
Jak zamówić towar z dostawą za granicę?
Zapraszamy do kontaktu w celu omówienia warunków takiej dostawy.