FAQ
Jakie metody płatności są dostępne w sklepie internetowym?
W sklepie internetowym istnieje możliwość płatności:
– Szybka płatność (PayU, Visa, Mastercard, blik);
– Przelew na konto MegaMarket S.A.:
Santander Bank Polska S.A. 35 O. w Warszawie
Nr konta: 58 1090 2851 0000 0001 3473 9633.
– Płatność za pobraniem:
Kurier DHL do 6 tys. zł;
Poczta Polska do 6 tys. zł.
Odbiór osobisty:
– płatność gotówką, kartą lub blik.
– Szybka płatność (PayU, Visa, Mastercard, blik);
– Przelew na konto MegaMarket S.A.:
Santander Bank Polska S.A. 35 O. w Warszawie
Nr konta: 58 1090 2851 0000 0001 3473 9633.
– Płatność za pobraniem:
Kurier DHL do 6 tys. zł;
Poczta Polska do 6 tys. zł.
Odbiór osobisty:
– płatność gotówką, kartą lub blik.
Czy istnieje możliwość zakupu na raty?
Tak, przy płatności za pomocą PayU istnieje możliwość rozłożenia płatności w ratach. Tego typu raty są dostępne, jeśli Twoje zakupy wraz z kosztami wysyłki mieszczą się w przedziale od 300 do 50 000 zł.
Czy istnieje możliwość leasingu?
Tak, oferujemy usługę leasingu. Zapraszamy do kontaktu z działem leasingu:
[email protected]
+48 798-532-532
[email protected]
+48 798-532-532
Jakie są koszty wysyłki zamówienia?
Ze względu na szeroki asortyment sklepu i różnorodność produktów, nie jesteśmy w stanie podać jednej kwoty wysyłki, dla wszystkich produktów dostępnych w naszym sklepie. Koszty wysyłki są podane przy każdym produkcie i zliczają się automatycznie w koszyku.
Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
Tak, oferujmy opcję wysyłki za granicę. Prosimy o kontakt telefoniczny z naszym handlowcem (+48 798-532-532) w celu ustalenia szczegółów wysyłki.
Czy jako osoba prywatna, mogę kupować u państwa w sklepie?
Oczywiście, obsługujemy zarówno firmy, jak i osoby prywatne.
Czy jest możliwość odbioru osobistego?
Tak, towar można odebrać osobiście z centrum logistycznego:
MegaMarket S.A.
Ul. Strefowa 15
39-442 Chmielów
Prosimy o kontakt w celu wcześniejszego ustalenia terminu odbioru towaru.
+48 798-532-532
MegaMarket S.A.
Ul. Strefowa 15
39-442 Chmielów
Prosimy o kontakt w celu wcześniejszego ustalenia terminu odbioru towaru.
+48 798-532-532
Czy jest możliwość sprawdzenia na miejscu, jak działa urządzenie?
Tak, w siedzibie firmy posiadamy ekspozycję produktów, które oferujemy. Klient może umówić się na spotkanie z naszym doradcą, który zademonstruje działanie sprzętu, jaki Państwa interesuje.
Czy zapewniacie załadunek / rozładunek zakupionego u Was sprzętu?
Zapewniamy załadunek zakupionych u nas towarów, natomiast za rozładunek Klient odpowiada we własnym zakresie. W przypadku dostawy firmą kurierską kurier jedynie zdejmuje zamówiony towar z samochodu.
Co w sytuacji kiedy, nie odbiorę towaru od kuriera?
W przypadku, jeżeli wysłany do Kupującego towar nie został przez niego odebrany MegaMarket S.A., zastrzega sobie obciążenie Kupującego kosztami wysyłki towaru do klienta i z powrotem.
Czy oferujecie usługę wniesienia towaru do domu / firmy?
Nie oferujemy usługi wniesienia towaru.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia jest inny w przypadku wysyłki nowych urządzeń, a inny w przypadku sprzętów używanych. Produkty nowe, które są dostępne od ręki staramy się wysłać w ciągu 24h od złożenia / opłacenia zamówienia, natomiast produkty używane, przed wysłaniem do Klienta zostają ponownie przeglądnięte pod względem technicznym i wyczyszczone, dlatego czas wysyłki takich towarów może zostać wydłużony do 48h.
W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?
Jeżeli jesteś konsumentem i chcesz zareklamować towar zakupiony w sklepie MegaMarket.pl, z powodu jego braku zgodności z umową, wypełnij formularz reklamacji [link do formularza] lub skontaktuj się z nami:
798-532-532
[email protected]
W pierwszym etapie reklamacji, konsumentowi przysługuje roszczenie o naprawę lub wymianę towaru. Jeżeli jedno i drugie jest niemożliwe, to sprzedawca może odmówić naprawy lub wymiany – wówczas następuje kolejny etap, gdzie konsumentowi przysługuje roszczenie o obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy.
Jeżeli natomiast brak zgodności towaru z umową jest nieistotny, konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy.
798-532-532
[email protected]
W pierwszym etapie reklamacji, konsumentowi przysługuje roszczenie o naprawę lub wymianę towaru. Jeżeli jedno i drugie jest niemożliwe, to sprzedawca może odmówić naprawy lub wymiany – wówczas następuje kolejny etap, gdzie konsumentowi przysługuje roszczenie o obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy.
Jeżeli natomiast brak zgodności towaru z umową jest nieistotny, konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy.
Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?
Rozpatrywanie reklamacji w naszym sklepie trwa maksymalnie 14 dni od daty zgłoszenia roszczenia przez konsumenta.
Czy mogę zwrócić zakupiony w sklepie internetowym towar?
Jeżeli jesteś konsumentem i chcesz dokonać zwrotu zakupionego u nas produktu wystarczy, że wypełnisz stosowne oświadczenie, a następnie odeślesz nam towar w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy sprzedaży na adres:
MegaMarket S.A.
Strefowa 15
39-442 Chmielów
lub poinformujesz nas o tym, że chciałbyś, abyśmy odebrali od Ciebie zwracany towar. Skorygujemy wówczas zwracaną Ci kwotę o koszty odebrania towaru od Ciebie.
Jeżeli nie jesteś konsumentem lub nie spełniasz wymogów wskazanych w art. 7 aa Ustawy o prawach konsumenta (zawierana umowa związana jest bezpośrednio z działalnością i ma ona charakter zawodowy), wówczas zwrot lub wymiana pełnosprawnego towaru, może nastąpić wyłącznie za zgodą i na warunkach określonych przez MegaMarket S.A. W przypadku zgody sprzedawcy na zwrot lub wymianę pełnosprawnego towaru koszty wysyłki towaru do kupującego oraz koszty odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.
MegaMarket S.A.
Strefowa 15
39-442 Chmielów
lub poinformujesz nas o tym, że chciałbyś, abyśmy odebrali od Ciebie zwracany towar. Skorygujemy wówczas zwracaną Ci kwotę o koszty odebrania towaru od Ciebie.
Jeżeli nie jesteś konsumentem lub nie spełniasz wymogów wskazanych w art. 7 aa Ustawy o prawach konsumenta (zawierana umowa związana jest bezpośrednio z działalnością i ma ona charakter zawodowy), wówczas zwrot lub wymiana pełnosprawnego towaru, może nastąpić wyłącznie za zgodą i na warunkach określonych przez MegaMarket S.A. W przypadku zgody sprzedawcy na zwrot lub wymianę pełnosprawnego towaru koszty wysyłki towaru do kupującego oraz koszty odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.
Jak długo będę czekać na zwrot środków?
Środki za zakupiony produkt zostaną zwrócone w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia odstąpienia od umowy, pod warunkiem potwierdzenia, że zwracany towar dotarł do naszego magazynu lub przedstawienia przez odstępującego od umowy dowodu jego odesłania.