Jakie formy płatności są dostępne w sklepie MegaMarket?
Oferujemy następujące metody płatności:
- szybka płatność online (karta płatnicza, Blik, Klarna, PayPo, Visa Mobile, Raty Online, Click to Pay, Google Pay, Przelew Online);
- przelew bankowy;
- płatność za pobraniem (gotówka przy odbiorze);
- leasing dla firm.
Czy istnieje możliwość zakupu na raty?
Tak, przy płatności za pomocą PayU istnieje możliwość rozłożenia płatności w ratach.
Tego typu raty są dostępne, jeśli Twoje zakupy wraz z kosztami wysyłki mieszczą się w przedziale od 300 do 50 000 zł.
Czy istnieje możliwość leasingu?
Tak, oferujemy usługę leasingu.
Skontaktuj się z nami telefonicznie: +48 798 532 532 lub mailowo: [email protected].
Aby sprawnie przygotować ofertę leasingu, prosimy o przesłanie następujących informacji:
- nr artykułu i nazwę produktu / produktów;
- cena brutto;
- całkowita wartość zamówienia brutto;
- dane firmy: NIP, numer telefonu, adres e-mail
Czy realizujecie dostawy za granicę?
Tak, istnieje taka możliwość – prosimy o kontakt telefoniczny: +48 798 532 532 w celu przygotowania indywidualnej wyceny.
Czy jako osoba prywatna, mogę kupować u państwa w sklepie?
Oczywiście, obsługujemy zarówno firmy, jak i osoby prywatne.
Jakie są koszty wysyłki zamówienia?
Ze względu na szeroki asortyment i zróżnicowane gabaryty produktów, koszty wysyłki mogą się różnić.
Dokładna kwota dostawy jest widoczna przy każdym produkcie oraz automatycznie obliczana w koszyku podczas składania zamówienia.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak. Po przygotowaniu zamówienia otrzymasz e-mail z informacją o gotowości do odbioru.
Odbiór możliwy jest w magazynie MegaMarket S.A.
Strefowa 15
39-442 Chmielów
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30–15:30.
Czy jest możliwość sprawdzenia na miejscu, jak działa urządzenie?
Tak, w siedzibie firmy posiadamy ekspozycję produktów, które oferujemy.
Klient może umówić się na spotkanie z naszym doradcą, który zademonstruje działanie sprzętu, jaki Państwa interesuje.
Czy zapewniacie załadunek / rozładunek zakupionego u Was sprzętu?
Zapewniamy załadunek zakupionych u nas towarów, natomiast za rozładunek Klient odpowiada we własnym zakresie.
W przypadku dostawy firmą kurierską kurier jedynie zdejmuje zamówiony towar z samochodu.
Co w sytuacji kiedy, nie odbiorę towaru od kuriera?
W przypadku, jeżeli wysłany do Kupującego towar nie został przez niego odebrany MegaMarket S.A., zastrzega sobie obciążenie Kupującego kosztami wysyłki towaru do klienta i z powrotem.
Czy oferujecie usługę wniesienia towaru do domu / firmy?
W przypadku standardowych zamówień złożonych za pośrednictwem naszej strony internetowej usługa wniesienia towaru nie jest uwzględniona. Obowiązują poniższe zasady dostawy:
- Przesyłki do 30 kg kurier dostarcza bezpośrednio pod drzwi Klienta.
- Przesyłki powyżej 30 kg – kurier zobowiązany jest do rozładunku towaru z pojazdu, jednak jego wniesienie do lokalu pozostaje po stronie Klienta.
Istnieje możliwość skorzystania z usługi wniesienia za dodatkową opłatą – warunki takiej usługi ustalane są indywidualnie.
Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?
- Produkty nowe:
- zamówienia złożone i opłacone do godziny 10:00 są wysyłane tego samego dnia roboczego;
- zamówienia opłacone po godzinie 10:00 są wysyłane następnego dnia roboczego.
- Produkty używane:
- zamówienia złożone i opłacone do godziny 10:00 są wysyłane następnego dnia roboczego;
- zamówienia opłacone po godzinie 10:00 są wysyłane w ciągu 2 dni roboczych.
- W przypadku produktów oznaczonych informacją „Wysyłka do n dni roboczych” oznacza to, że towar zostanie nadany najpóźniej w ciągu n dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia.
Jak zgłosić reklamację towaru?
Skontaktuj się przez formularz lub na e-mail [email protected], podając:
- imię, nazwisko,
- nazwę firmy, NIP,
- numer telefonu, adres e-mail,
- numer zamówienia, faktury,
- numer konta (dla „za pobraniem”),
- nazwę towaru,
- powód reklamacji,
- zdjęcia reklamowanego towaru.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za reklamowany towar?
Po pozytywnej weryfikacji przesyłki zwrócimy należność w ciągu 14 dni w ten sam sposób, w jaki dokonana została płatność (z wyjątkiem opcji “za pobraniem”, gdzie zwrot następuje na wskazany nr rachunku bankowego).
Czy mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie internetowym?
Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje wyłącznie konsumentom.
Masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki – bez podania przyczyny.
Koszt zwrotu pokrywa KUPUJĄCY.
Wystarczy, że poinformujesz nas o swojej decyzji i odeślesz towar w stanie nienaruszonym, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.
Mamy prawo odmówić przyjęcia zwracanego towaru, którego stan wskazuje na użytkowanie, posiada mechaniczne uszkodzenia.
Aby dokonać zwrotu wypełnij formularz lub wyślij e-mail ([email protected]) zawierający:
-
- imię, nazwisko;
- nazwa firmy, NIP;
- nr telefonu, adres e-mail;
- nr zamówienia, faktury;
- nr konta konta bankowego – w przypadku płatności “za pobraniem”;
- nazwa towaru;
- opcjonalnie – powód zwrotu towaru.
Nadaj przesyłkę na adres:
MegaMarket S.A.
Strefowa 15
39-442 Chmielów
Do paczki koniecznie dołącz dowód zakupu (faktura) lub nr zamówienia, który znajdziesz w mailach potwierdzających złożenie zamówienia. Brak tych danych uniemożliwia identyfikację zawracającego i rozpatrzenie zwrotu.
Zapakuj towar tak, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.