FAQ - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania - MegaMarket
FAQ

Jakie formy płatności są dostępne w sklepie MegaMarket?

Oferujemy następujące metody płatności:

  • szybka płatność online (karta płatnicza, Blik, Klarna, PayPo, Visa Mobile, Raty Online, Click to Pay, Google Pay, Przelew Online);
  • przelew bankowy;
  • płatność za pobraniem (gotówka przy odbiorze);
  • leasing dla firm.

Czy istnieje możliwość zakupu na raty?

Tak, przy płatności za pomocą PayU istnieje możliwość rozłożenia płatności w ratach.
Tego typu raty są dostępne, jeśli Twoje zakupy wraz z kosztami wysyłki mieszczą się w przedziale od 300 do 50 000 zł.

Czy istnieje możliwość leasingu?

Tak, oferujemy usługę leasingu. 

Skontaktuj się z nami telefonicznie: +48 798 532 532 lub mailowo: [email protected].

Aby sprawnie przygotować ofertę leasingu, prosimy o przesłanie następujących informacji:

  • nr artykułu i nazwę produktu / produktów;
  • cena brutto;
  • całkowita wartość zamówienia brutto;
  • dane firmy: NIP, numer telefonu, adres e-mail

Czy realizujecie dostawy za granicę?

Tak, istnieje taka możliwość – prosimy o kontakt telefoniczny: +48 798 532 532 w celu przygotowania indywidualnej wyceny.

Czy jako osoba prywatna, mogę kupować u państwa w sklepie?

Oczywiście, obsługujemy zarówno firmy, jak i osoby prywatne.

Jakie są koszty wysyłki zamówienia?

Ze względu na szeroki asortyment i zróżnicowane gabaryty produktów, koszty wysyłki mogą się różnić.
Dokładna kwota dostawy jest widoczna przy każdym produkcie oraz automatycznie obliczana w koszyku podczas składania zamówienia.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak. Po przygotowaniu zamówienia otrzymasz e-mail z informacją o gotowości do odbioru.

Odbiór możliwy jest w magazynie MegaMarket S.A.

Strefowa 15
39-442 Chmielów

od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30–15:30.

Czy jest możliwość sprawdzenia na miejscu, jak działa urządzenie?

Tak, w siedzibie firmy posiadamy ekspozycję produktów, które oferujemy.
Klient może umówić się na spotkanie z naszym doradcą, który zademonstruje działanie sprzętu, jaki Państwa interesuje.

Czy zapewniacie załadunek / rozładunek zakupionego u Was sprzętu?

Zapewniamy załadunek zakupionych u nas towarów, natomiast za rozładunek Klient odpowiada we własnym zakresie.
W przypadku dostawy firmą kurierską kurier jedynie zdejmuje zamówiony towar z samochodu.

Co w sytuacji kiedy, nie odbiorę towaru od kuriera?

W przypadku, jeżeli wysłany do Kupującego towar nie został przez niego odebrany MegaMarket S.A., zastrzega sobie obciążenie Kupującego kosztami wysyłki towaru do klienta i z powrotem.

Czy oferujecie usługę wniesienia towaru do domu / firmy?

W przypadku standardowych zamówień złożonych za pośrednictwem naszej strony internetowej usługa wniesienia towaru nie jest uwzględniona. Obowiązują poniższe zasady dostawy:

  • Przesyłki do 30 kg kurier dostarcza bezpośrednio pod drzwi Klienta.
  • Przesyłki powyżej 30 kg – kurier zobowiązany jest do rozładunku towaru z pojazdu, jednak jego wniesienie do lokalu pozostaje po stronie Klienta. 

Istnieje możliwość skorzystania z usługi wniesienia za dodatkową opłatą – warunki takiej usługi ustalane są indywidualnie.

Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?

  • Produkty nowe:
    • zamówienia złożone i opłacone do godziny 10:00 są wysyłane tego samego dnia roboczego;
    • zamówienia opłacone po godzinie 10:00 są wysyłane następnego dnia roboczego.
  • Produkty używane:
    • zamówienia złożone i opłacone do godziny 10:00 są wysyłane następnego dnia roboczego;
    • zamówienia opłacone po godzinie 10:00 są wysyłane w ciągu 2 dni roboczych.
  • W przypadku produktów oznaczonych informacją „Wysyłka do n dni roboczych” oznacza to, że towar zostanie nadany najpóźniej w ciągu n dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia.

Jak zgłosić reklamację towaru?

Skontaktuj się przez formularz lub na e-mail [email protected], podając:

  • imię, nazwisko,
  • nazwę firmy, NIP,
  • numer telefonu, adres e-mail,
  • numer zamówienia, faktury,
  • numer konta (dla „za pobraniem”),
  • nazwę towaru,
  • powód reklamacji,
  • zdjęcia reklamowanego towaru.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za reklamowany towar?

Po pozytywnej weryfikacji przesyłki zwrócimy należność w ciągu 14 dni w ten sam sposób, w jaki dokonana została płatność (z wyjątkiem opcji “za pobraniem”, gdzie zwrot następuje na wskazany nr rachunku bankowego).

Czy mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie internetowym?

Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje wyłącznie konsumentom.

Masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki – bez podania przyczyny.

Koszt zwrotu pokrywa KUPUJĄCY.

Wystarczy, że poinformujesz nas o swojej decyzji i odeślesz towar w stanie nienaruszonym, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.

Mamy prawo odmówić przyjęcia zwracanego towaru, którego stan wskazuje na użytkowanie, posiada mechaniczne uszkodzenia.

Aby dokonać zwrotu wypełnij formularz lub wyślij e-mail ([email protected]) zawierający:

    • imię, nazwisko;
    • nazwa firmy, NIP;
    • nr telefonu, adres e-mail;
    • nr zamówienia, faktury;
    • nr konta konta bankowego – w przypadku płatności “za pobraniem”;
    • nazwa towaru;
    • opcjonalnie – powód zwrotu towaru.

Nadaj przesyłkę na adres:
MegaMarket S.A.
Strefowa 15
39-442 Chmielów

Do paczki koniecznie dołącz dowód zakupu (faktura) lub nr zamówienia, który znajdziesz w mailach potwierdzających złożenie zamówienia. Brak tych danych uniemożliwia identyfikację zawracającego i rozpatrzenie zwrotu.

Zapakuj towar tak, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.

 

Component 23-svg
x Witaj!
Czy chcesz,
żebyśmy oddzwonili do Ciebie ?
Porównaj produkty