
Wysokość [cm] | 20 |
---|---|
Szerokość [cm] | 16 |
Długość [cm] | 30 |

Wysokość [cm] | 40 |
---|---|
Szerokość [cm] | 17 |
Długość [cm] | 30 |

Marka | MAGO HX |
---|---|
Grubość [mm] | 1,2, 2 |
Wykończenie | ocynk |

Marka | STOW |
---|---|
Grubość [mm] | 1, 2 |
Wykończenie | ocynk |

Marka | MECALUX |
---|---|
Grubość [mm] | 2 |
Wykończenie | ocynk |

Wysokość [cm] | 20 |
---|---|
Szerokość [cm] | 50 |

Wysokość [cm] | 200 |
---|---|
Głębokość [cm] | 63 |
Wykończenie | malowanie proszkowe |

Wysokość [cm] | 200 |
---|---|
Głębokość [cm] | 75 |
Wykończenie | malowanie proszkowe |
Elementy regałowe
W razie konieczności wymiany pojedynczego elementu regału, ewentualnie zmiany lub rozszerzenia funkcjonalności posiadanego już zestawu oferujemy elementy regałowe nowe lub używane czołowych producentów: Mago, MGL, Stow, Mecalux, Nedcon, Jungheinrich, SSI Schaefer, Dexion czy Promag.
Rama regałowa jest podstawowym elementem konstrukcyjnym regału paletowego. Zapewnia stabilność, nośność oraz sztywność regału. Wykonana jest z dwóch słupów połączonych stężeniami. Ramy łączymy belkami zwanymi trawersami. Połączenie takie tworzy regał paletowy. Ilość miejsc paletowym uzależniona jest od długości oraz ilości trawersów. Nośność całego regału uzależniona jest od zawieszenia pierwszej pary belek. Wraz ze wzrostem wysokości zawieszenia pierwszej pary belek, maleje maksymalne obciążenie.
Trawers jest elementem konstrukcyjnym regałów magazynowych przenoszącym obciążenie. Każda belka trawersu zakończona jest łapami zaczepowymi pozwalającymi na zamocowanie klinowe w perforacji słupa ramy. Dzięki wysokiej sztywności połączenia zaczepowego trawers-słup zapewniona została stateczność wzdłużna regałów. Maksymalne obciążenie na parę trawersów wynosi nawet do 4500 kg. Wraz ze wzrostem obciążenia pary trawersów wzrasta sztywność połączenia trawers-słup.
Dodatkowymi elementami regałów magazynowych są:
– wypełnienia np.: płyta, półka siatkowa, krata wema,
– odbój/osłona,
– belka poprzeczna.